呢幾日都有上qz 見到自己上次打已經系6月既事
所以覺得今日點都要打下
7月頭 會長盾既野唔講 總之輸左
7月中 去左火車團 去左成 11 日
有好野已經唔記得 所以唔打
我只系記得自己好high 火車d姐姐好靚
人地d隊長好靚女 人地d miss 都好掂
仲有見識到香港人既開放程度
最記得就系d電話費
7月美 番左黎 去左動漫
又系無咩野睇 刀最多
8月2
無野做所以叫左大佬&妹出去打波
好彩唔晒姐
最後 期待緊8月有咩搞 不過依家好似無野做
今次番黎既時候 第一次覺得自己好攰 唔系身體上 系心靈上
可能有太多既事發生系我身上 不過依家已經無事lu
一年了 明知不可能 我還在等什麼
|