15-07-2008
今日.
和小小P去了美孚.
因為小小P系網上同人買左amaths既書
所以就要去羅書!
那個那個笨蛋.
講好是3點半的,
但那個笨蛋看成了5點.
我和小小P就去到美孚,逛街.!
真的很無聊.(發現我和小小P一齊的時候,我才這樣白癡)
難道小小P是我的"湘琴"?
本來要寄信的,.
但因為我想當我去到郵局的時候,
郵局已關了.
所以,我就同kai欣借郵票.
之後,小小P陪我去了寄信後,
就回家了!
16-07-2008
今日.
一大早就嘈醒了.
鳳鳳7點幾就電我了
之後,
就去了遊水.
遊完之後就回家了.
等陣要去醫院啦.
大肚姨媽今朝話肚疼,
應該等陣就可以看bb啦.!
小小P等陣就要去翻工啦.
加油哦..小小P,
小P會支持你啦.!
|