此故事一半真一半假,如有雷同,純屬巧合!
某部分屬小P創作..!
A:男 B:女
A和B走在街上,
突然,B把手上的書本丟在地上,
然後大聲說:你行甘快,我點追呀,我跑嘎咋!
A說,你行得慢,關我鬼事呀, 你自己對腳生得短咋嘛,要怪就怪你媽媽啦
然後,B就大聲痛哭.
跑向B,一手推A埋牆(當時真系好想問下B系米有學過空手道,動作甘熟練既)
B一邊痛哭,一邊鬧A.
A好似仲無動於衷.
之後,聽到"拍"一聲.
A一巴掌飛向B,
你冷靜d啦..!
之後,B執翻自己d野.
跟住A走,但系B執野的時候,
A已經走到好遠了...
B唯有死跑..拼命地追...
故事,暫時到此結束了..~!
謝謝閱讀...不要忘了.留言哦...!
小P對此故事的感想是,如果小P擁有一個這樣的臭小子..
我肯定踢他到大西洋OR太平洋.
好了..
回正題啦!
放學,那個那個小小P又要去什麼什麼開會,我又要等....
等...等...等....
個個都走曬了...
衹有那個PIG同學&朱樂妍同學..
PIG同學幫我做了幾題我唔識做的功課後,
走了..(可是我&朱樂X同學都見到他很久之後才走的..)
謝謝你啦! 幫我做了幾題數
你是自願的哦...
還有,,
應承了那個朱樂妍同學.
要在日記寫她是我的好朋友...
現在..
小P說:朱樂妍同學是我的好朋友.
(朱樂妍同學,這樣好了嗎?)
謝謝好朋友朱樂妍放學陪我..
今天,,
很"傷心"啦..
我,,,一點也不像9X年出生的小孩,
比人叫我姐姐..
嗚...
告訴你們哦..!
我可是還很年輕的..
還有什麼說呢..!
er..er..er...
還有,,
各位親愛的..
中秋節快樂.!
|