...
我有一日冇打日記喇...
今日第三日返學
x育華好惡呀
我諗佢一定當我地d學生唔係人...
哼!
***
不過今日有50分呀
^^"
係喇...
你地覺得"女王"好唔好...
我就覺得佢好好好好好好好好好好好喇
因為...
(讀基顯d同胞請注意!!!!!!)
我小學有個班主任:
叫李碧珍(如果'你睇到我寫呢篇文,唔好介意我叫'你'全名...)
佢係我地全校最惡既---真的!
而家諗起...
我真係好多謝佢...
雖然我個時d名次係18,9到...
但係...
如果冇咗佢...
我會28,9嫁!!!
所以...
女王係用心良苦
|