今日係好平常的一天,堂照上亦照瞓,一黎就2堂LiEd,悶到嘔。小息。MATHS,唔講LO。中文,想SLEEP。英文,都幾好!食飯LO,同呀灝佢地一齊食。英文,講D咩好呢?2堂V.A. ,又要嘔......留堂=.=,車,原來講笑......見到1B班傻仔,唔識串又要學人串,如果可以既就係想好似F.1咁大開殺界......(想知有事,去問下[我的同學]),而加入左精英班都唔係好想個底又花過=.=F.1都係記左2個缺點姐。一次衰「開片」,另一次哀欠交。仲有好多好多-,-不過無事。係老師而前[拗手瓜]連4次姐......當老師面講左句英文既粗口:s@#h#$i(*t ( 減去@##$(* )。 故事講完。
|