___My Place___
♥Mee*B-cat♥

Name: BcaT

Draw In: 小畫家

Msn: [email protected]

QQ:[email protected](1465182234)

Birthday: 6/15

☆Entry_New☆
很久沒來了W
小烏生日快樂!!=]*
不知不覺的十月
9月的偷懶
迷上…?
Categories
全部 (89)
繪作 (41)
分享及介紹 (12)
日常生活趣事 (14)
小願望 (3)
特別注事 (17)
評語 (1)
喵言喵句 (1)
❤Comments❤
最近三個月尚無任何留言
FinD

RSS Feed

【++Counter++】



人氣:7192

【++link++】


CG

❤2010 年 5 月 26 日  星期三 ❤


丫丫~~!!!
放暑假最高!!!!
(雖然已經放了幾天~~)

我努力地~可以更新了xp
上次是紙筆繪~~
這次是久違了的小畫家鼠繪!!!
(不過次這的畫,,畫得不好"~灰 )

不過先放之前畫的69君吧!!

69鳳梨裝XD!!!

接著是魚王子+sig!!!!
顏色有點改動~~請見諒=_=~


之後是小喬巴!!

這張先全用圓形填色
才上線~~
所以填色方面會比較奇怪~~~

最後是今天畫!!!
難得的自創人物!!!!!

小瞵 + 唯心~~~
由於唯心雙眼是不同色~~
為了讓大家知道~~!! 所以在應該較深的位置填上灰色~~~

下次希望能再一次畫自創的角色~~
但鼠繪畫一張兩張都已經是手殘~~
所以決定會緩慢實行!!!!!!
就醬!!!!
下次會幾時更新呢~~~~
各位下次再會了~~^^//






訪客留言 (返回 bcatbcat 的日誌)


howare200316 於 2010-06-14 09:45 AM 發表:
暑假...有派先到
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



howare200316 於 2010-06-09 01:17 PM 發表:
英文唔好提啦....傷亡慘重呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈,,,
那就不理會好了xD!!!
暑假,,你也放了嗎?
Posted at 2010-06-09 10:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



howare200316 於 2010-06-08 09:12 AM 發表:
唔係唔合格,而係有60個鐘,
係開始個兩個星期要上晒......
所以真係跳樓...
我想死呀....快D殺死我啦......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

啊啊~~是啊@_@
不要這樣嘛~~^^"
60個鐘除14~
1日都是4-5個鐘" 感覺有點像回到中學學英文嘛~@.@
(雖然應該再深一點?)
不過努力過之後,,,
英文有所進步,,不好嗎? 應該會為進步而高興的=]
這種困難根本不值得花費於死亡"
那只是瞬間即逝的苦
放心吧~~ 很快過去的"
Posted at 2010-06-09 12:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



howare200316 於 2010-05-26 11:58 AM 發表:
你咁快就放啦...我岩岩先第3個學期炸.....!!
好慘呀...我仲要一個星期上20個鐘英文....!!
真係人都癲.......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈,,
Design早放是因為要全部搬到""將軍奧""嘛~
有很多東西要準備*

啊啊~~ 20個鐘英文=口=??
你不合格了?? ((巴飛
Posted at 2010-05-30 07:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]