.*童.||]+話`||[公*].*主!o既日記◇~
唉....
o係鄧顯度翻學真係好辛苦呀!!~T-T
我琴日要做好多功課,
但係今日就要LS小測 、ENG 默書 、GEO小測,
搞到琴日我都唔知點溫書,
我溫書溫到就黎減啦!!!
下個禮拜又要測驗,
要測8日呀,
但每日測完一科之後,
又要繼續上8堂,
都痴線架!!!!!!!!>3<
變態架!!!>_<