金日*12點幾起身..*]]
> 3<"就去左TUEN 門"度行街街..."
WITH*[梨C.''中紫."牙根."]
呵X1000"好開心..=]]
禾拿左好多野..-||-
有化妝品個D..
> u<"好開心也.."不過如果多人d會開心d..*
細靖又吾尼.-v-"..嘉嘉佢地又吾尼*
B ib I...*
6點*就去左搭車*
之後佢地要去換車*嘻”
禾就同中紫*反元朗....
反屋企.’’
玩msn*妖”
好煩也....=3=
梨以後吾好再煩禾.-v-”
好嬲