我知道大家見我換左副有少少寸嘅相(手提一枝MP5衝鋒槍~)好想打我呢!?
唔好打住 睇左下邊D野先... (上邊用晒口語wo~)
唉! 這幾天都在忙碌 沒有時間寫Blog同上MSN
今天是星期五 原本有得打電腦Game 但係因為Exam就快到 阿媽話唔好打機wo~
這個都不是今天的重點 重點都是回家途中呢...
放學後和擲豆袋(化名)到了廣原村買材料做降落傘的初型(是做給我們組一位很煩的女士)
六點正擲豆袋話要去學劍術 我只可以叫他走
接下來得我一個... 很苦哦!
原本我的書包可以輕一點的 但今天沒有帶存物櫃's Key
所以包包又重了點 加上自己無啦啦帶了馬賽克回校 又重了點
又加上今天擲豆袋一走了之 我又要幫他拿走這些材料...
好重呀!
我一步一步行返去 一步比一步苦 好難頂
剛剛食飯只係食左白飯 因為今日很累呢...
HELP !!!
|