呣YE~DO..悶悶`!
好想搵個人傾下電喔`..!情人節快樂!!!
bear1320
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
人氣:507
bear1320
暱稱: .♪.мC .KIM★ˊ
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
MORE...
«
‹
April 2015
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
有趣現象
•
愛需要回報嗎?
•
聖誕愿望
•
2008-02-14
•
倒数....
文章分類
•
全部
(9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2008 年 12 月 (3)
•
2008 年 02 月 (1)
•
2008 年 01 月 (1)
•
2007 年 12 月 (4)
•
2008 年 12 月 (3)
•
2008 年 02 月 (1)
•
2008 年 01 月 (1)
•
2007 年 12 月 (4)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
carrie_1314
kathleen0905
wendy1029224
loveyan0718
forever_idee
hatevicky
ka_MisS_yOu
kainingbaby
tobybabii
CilaKei
CathyT1212
HKDT_Ricky
顯示全部(14)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 48
今日人氣: 0
累積人氣: 507
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2007 年 12 月 27 日 星期四
1個FD比我D留言....
分類:
未分類
聖誕只想一個人
倒數只想一個人
我沒有目標
只求快樂過
囍愛了獨自過.
只想有個朋友聖誕陪我在海傍吹吹風
發表時間:2007-12-27 06:19 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 bear1320 的日誌
)
carrie4242
於 2007-12-31 12:54 PM 發表:
唔知呀
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
carrie4242
於 2007-12-28 11:27 AM 發表:
吹風??不如去跳海...講笑...唔好嬲
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
我似D咁小器噶人咩.....
Posted at 2007-12-30 11:04 PM [
編輯
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 bear1320 的日誌
]