Cursor by www.Soup-Faerie.Com

 

 

 

2006 年 2 月 3 日  星期五   晴天
><*||唉

█*[×是我的任性令你每天都很辛苦* ﹍.╳         ﹏++不管你愛不愛 我 最都是你█] …

是我的是我的不對﹎[▊           ▔▔°|[▉`自私令我一▂▂]]*

°σ。...每滴水都是為你而°' *"  *"                     °...●〞由頭到尾我的始終沒變°▂▂`*

                         |||\/◇°沒有顧及你感受是我的錯對不起”//\]]°

×ˍ _與你一起的日子沒有一刻傷心過.;::★”        _____°*"沒有一分中不你 不掛念

★°]., ___*想你關心我  想你掛念我×||◆                              *█你不瞅不睬令我心痛了"-'√|▋ ,

     .. . !! *誰說過一生一世照顧我 ,.°*'         ]*!|l[]從那天開始我不能放下

        __*-((是否可做到再見仍是''★*--             ●*''`-你想從來沒過我嗎' *?!=]

             _ _ _ ▍▋為什麼你不說留下我!?

我知道    ____﹍×﹢不我______*                    ____﹍×﹢不我______*

   ____﹍×﹢不我______*       ____﹍×﹢不我______*

                                                               ____﹍×﹢不我______*

)▔°|\\▉不再期望你是否愛我!我永遠都愛你]``|||▋

                                                                    ██████'``我的只有一個■□

                         

             很想對你說一句:〔對不起,,我愛你〕\*

 

今日11:00起身,,..之後就開電腦!!都冇野做..今日終於都

唔洗出街la!!^^:都冇野想做..好似死左咁..><:冇幾耐呀妹d

fd就黎左.,,去左中聖落左街打波打到6:00幾啦...><”佢地走晒

呀妹又訓教la><”我就打日記啦..==”打左上面果d野la..><”

跟住出左mk食飯,,今晚又唔知幾點返la..又唔知幾點訓la..琴日成

3:00幾先訓呀><”好痛呀隻眼..><”

 

p.s:快d留言呀..!!唔好唔留呀=口=”

刊登時間︰2006-02-03 08:08 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 

2006 年 2 月 2 日  星期四   晴天
唔開心><" 感動

今日好早都起左身嫁la!!”但係好胃痛lo><”唔知點解呢.!

咁咪起身lo>>又開電腦睇下d拍賣la...得果吉lo--”

哼*睇咁耐都係咁==”呀妹同dad又食左d野lu wo.>

之前又諗住mum返左工,,唔洗出行街la@@”點知dad又叫

我同呀妹落街食野//咁咪換3落去lo))*食左冇幾耐就返屋企

la^^”呀妹就去左打波la><”打左好耐wo..成幾個鐘呀

果幾個鐘我就係屋企..好無奈=w=”唔知自己做緊咩tim><”

跟住夜晚就落左葵芳la..食飯^v^”睇野..買野..行左好耐

wo10:00先返到屋企呀..!!兒家都仲未訓教wo..同je

ff玩緊msn,,死人野..唔睇我日記呀?!衰人

刊登時間︰2006-02-03 01:35 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-02-03 01:17 AM  

 

100題^^" 疑惑

1* 今日係幾號:  02-02-06^^初5><"
2* 有心理準備做呢100條未: 有>>掛!!
3* 最鍾意聽咩歌:  咩歌都中2聽//唔係歌就唔中2
4* 你有無潔癖: 有嫁...係人都中2嫁..哈2
5* 鍾意ICQ定MSN多: msn 啦啦^^"
6* 用8個字形容你自己依家既心情:下.點解!!?.我好無奈囉
7* 最後一次睇咩戲:好似係..//king kong呀..!!係奧海城睇既
8* 住係邊區:你地都知嫁la>口<"
9* 最想得到咩: 得到你lo^^"
10* 曾經愛過最衰既人: 你lo..仲洗問//
11* 有無後悔愛過佢:下...><!??? 
12* 有無想過幾時結婚: 唔結wo..吹呀?
13* 你覺得最可怕既係咩:
14* 識得最耐既朋友係邊個呢: 寶寶lo秋然呀.....^v^"
15* 如有識左幾耐:  幾年呀...
16* 日記網址係咩:
http://blog.qooza.hk/bearbear0117..><"
17* 最討厭的人或物:死人樂樂豬..!!!!*哼
18* 屋企電腦係唔係廢既: 唔係既...>w<"
19* 最想多謝邊個:樂樂豬..非常多謝你地呀..你地做過果d野...非常感激//
20* 近排有咩令你有好大壓力: 冇呀..//?
21* 有無得罪過人: 有掛,,,,
22* 如果有得罪左邊個:n咁多個
23* 用咩牌子既筆做功課: 冇牌子^^"
24* 做呢100條煩唔煩惱呀:煩到爆><"
25* 第一次拍拖係幾時:1歲...(00)
26* 記咩最叻: 記得你*
27* 有無講過粗口: 冇啦...我係乖乖女黎嫁><"
28* 最討厭咩天氣: ........*唔知答咩好
29* 最鍾意哪裡:自己屋企 〕*
30* 鍾意男定女: 男同女都岩////*
31* 支唔支持同性戀: 50/50
32* 最討厭的數字: 77777777****
33* 喜歡邊一類型既男性或女性: 令仔既...令女既
34* 有咩秘密唔同人講:我岩岩講完粗口*
39* 依家幾歲: 3歲^^"
40* 係唔係癲:唔係癲係傻T^T”
41* 去開邊間超級市場:華潤掛*
42* 你覺得你係咩人: >賤人<
43* 口頭禪係咩: 有咩..!?唔多覺
44* 怕唔怕黑: 少少咁啦
45* 上網多數做咩: 上網咪上網lo..唔逍睇咸野牙!?
46* ICQ no.係咩: 314561166
47* 會唔會日日都打日記:唔知嫁..唔定嫁..睇心情^^"
48* 幾度先會開冷氣:10度先開...*
49* 偶像係邊個:羅文呀!!*比唔比呀?
50* 做左一半啦開唔開心: 你問咩呀!?
51* 最喜歡哪一套動畫:  flash??
52* 細細個個時得唔得意: 肥啫啫!!>v<"
53* 有D咩古怪既習慣:  見到人都錫(00)”
54* 覺得自己尚算正常嗎: , 唔算播
55* 做過最LOR既事:有咩有咩..!?
56* 讀近咩班: 低b班 .. 
57* 有咩事係你依家既人生轉淚點:去呢個身體檢查!!;非常之開心
58* ICQ HANG左你會點: 由得佢//
59* 有無呃過最愛既朋友: .....*
60* 最鍾意香港邊一到:  香字..!yeah^^”
61* 最鍾意講既單字: 
62* 最討厭咩戀情:  單戀..!?熱戀..!?苦戀..!?
63* 鍾意睇邊一類型既戲: 喜劇--”
64* 鍾意韓國定日本多D:  香港>>9唔答8
65* 點解鍾意呢個國家:  人多車多..d人乞人憎
66* 最怕既動物: 狗lo...
67* 依家有咩目標: 可以整死我呀妹wakak^^”
68* 最想學習哪一種語言: 冇諗過呢個問題!?
69* 你覺得邊一個作家既書最好睇:  唔知...
70* 如果要你放棄一樣:我自己
71* 有無打ICQ N/A MESSAGE: 有既..;;
72* 見到咩人會即刻OFFLINE:冇試過wo..,,
73* 電視劇值唔值得追:  唔值><”
74* 會唔會幫呀媽做家務:  會嫁播--”
75* 你係屬於被動定主動既人: 唔知呢..>o<”
76* 形容你最討厭既人個樣:  日日都著果d3..風雨不改
77* 上網最唔好既地方係咩:  唔知bo:)
78* 有無用BIT TORRENT(即BT): 有呀’’
79* 有無想過要整容: 冇||
80* 覺得自己最令既地方: 冇wo..
81* 有無界過手: ......*
82* 最想養既動物: 好想當呀妹係動物黎養>哈哈
83* 覺得自己衰唔衰: 衰嫁
84* 有無兄弟姊妹:  有..
85* 係唔係淆底怪:  ......*
86* 最唔相信邊個:  小林,..正衰人
87* 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點:有就好啦..衰在冇呀嘛
88* 見過最核突既事:上次果件事...唉*
89* 屋企有無種花:  冇呀...
90* 返學會唔會著冷衫: 著呀@@”
91* 有無鍾意人:  你lo...你呀//!
92* 最鍾意咩顏色: black*
93* 牙JAY定EDISON靚仔D:  唔知..2個都令
94* 知唔知道神係咩: 知./令我訓教既野
95* 上咩堂先會訓覺: 唔知嫁,,
96* 覺得你自己係屋企有無自由:冇...因為冇得大大聲咁講粗>口<”
97* 如果你有三個願望你想做咩:  死死死*
98* 最鍾意既運動係咩:籃球lo∼*
99* 塔咩車返學:  唔比我行路嫁..我就係行路返學呀|
100* 眼唔眼訓:唔眼訓bor^o^”

 

p.s去留言呀..!!唔留你就死呀...><”

刊登時間︰2006-02-02 04:39 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 

2006 年 2 月 1 日  星期三   晴天
初44!

dad今日要返一返公司..<所以好早就走左la--”諗住今日佢

要返工唔洗嫁la//無奈今日都要出街lo==”媽咪同我講話去飲茶

!!咁又要出la...^^”飲左冇幾耐就約左寶怡出街la^^”

行左一陣都係買唔到野lo...><”佢剩係買左一條褲咋...!!

我都冇買野tim呀...都唔知買咩!!^^:拎住d $都唔知做咩

好似傻左咁><”咁之後伯伯又黎左..超*你呀哥非常之唔据你wo...

你真係要檢討下呀>v<”佢好憎你wo..我兒家都好憎佢呀!!!><”

你地真係要檢點d喇!!^^”好核突嫁==”跟住冇幾耐就走la...

返到屋企又要整野好煩呀..!!>w<”又上網睇拍賣><”跟住又食飯啦

開電腦,,講電話,,sd msg>>唔知幾多點訓bi*

刊登時間︰2006-02-02 01:26 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



bearbear0117
暱稱: <3"傷心的啤啤熊,,愛你
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
CAMP第一日^^"
入CAMP前一日^3^"
12*4
忙..
唔想輸.//,\
文章分類
全部 (84)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
☆ CutieStar ☆
百度MP3
香港討論區
基本論壇520Sa上傳...
最近訪客
最近沒有訪客
日期!!*
日誌統計
文章總數: 84
留言總數: 61
今日人氣: 0
累積人氣: 2236
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed