█*[×是我的任性令你每天都很辛苦* ﹍.╳ ﹏++不管你愛不愛 我 最愛都是你█] …
是我的錯是我的不對﹎[▊ ▔▔°|[▉`自私令我一錯再錯▂▂]]*
°σ。...每滴淚水都是為你而流°' *" *" °...●〞由頭到尾我的心始終沒變°▂▂`*
|||\/◇°沒有顧及你感受是我的錯對不起”//\]]°
×ˍ _與你一起的日子沒有一刻傷心過.;::★” _____°*"沒有一分中不想你 不掛念你
★°]., ___*想你關心我 想你掛念我×||◆ *█你不瞅不睬令我心痛了"-'√|▋ ,
.. . !! *誰說過一生一世照顧我 ,.°*' ]*!|l[]從那天開始我不能放下你
__*-((是否可做到再見仍是朋友''★*-- ●*''`-你想從來沒識過我嗎' *?!=]
_ _ _ ▍▋為什麼你不說留下我!?
我知道 ____﹍×﹢不愛我______* ____﹍×﹢不理我______*
____﹍×﹢不想我______* ____﹍×﹢不要我______*
____﹍×﹢不找我______*
)▔°|\\▉不再期望你是否愛我!我永遠都愛你]``|||▋
██████'``我的心只有你一個■□
很想對你說一句:〔對不起,,我愛你〕\*
今日11:00起身,,..之後就開電腦!!都冇野做..今日終於都
唔洗出街la!!^^:都冇野想做..好似死左咁..><:冇幾耐呀妹d
fd就黎左.,,去左中聖落左街打波打到6:00幾啦...><”佢地走晒
呀妹又訓教la><”我就打日記啦..==”打左上面果d野la..><”
跟住出左mk食飯,,今晚又唔知幾點返la..又唔知幾點訓la..琴日成
3:00幾先訓呀><”好痛呀隻眼..><”
p.s:快d留言呀..!!唔好唔留呀=口=”
|