今日,呀媽一走左(7點幾)就起左第打機@@,佢而家都未返,happy,一學完琴,返到屋企,又開工,呵呵;不過頭先中lv大賽,頭兩場都8k,兩場都入到第3名(第2場仲第1埋),不過第3場c4,死哂= =,又有條友,係咁煩住哂,叫我快d輸,食佢個屎,咩人,咁鬼賤,最後,真係輸左= =