早上.7點起左身==早上..可能尋晚太早訓=O=..之後就睇PPS既動畫.其中 信蜂 一開始都既感人..唔錯嫁,..但系都出曬@@最後都見唔返主角阿媽可惜...GOPICK 玩推理..我都鐘意嫁..levelE講個外星人王子....之後去食野...陪左雞仔同方包...之後去左方小@@打籃球..成身汗..哈==
可惜我對人不擅長表達自己.對人傷害也不知道.知道也太遲.後悔也無法補教..既有緣.份已盡.