今日10點幾去到m記!因為約左人嘛!小米+雞仔+方包係到等緊我!之後我地去左美心快餐店食野!小米返左家換鞋!食左無幾耐小米又黎左!食完之後就去左北江等人=_=溫雞+圓形係大快活食野!之後去搵佢地!君政又黎埋!好啦佢地6個人去租單車!之後我返我屋拎單車黎踏!=_=7人行去踏去屯門!去左屯門既蝴蝶灣玩啦=.=!之後就玩一個game!笑死左∼.∼”就係差 包剪鎚 輸左就行前d水一步!好好笑嫁∼玩完就返去天水圍啦!踏到攰死左!到天水圍出曬汗!之後返左屋企換衫就出去元朗!陪雞仔買野!同食野!有我+雞仔+方包+溫雞同行!之後坐西鐵返家!
|