今日11點到左office係祈禱會!之後去左聖腓力堂搬野!!so good!!”之後就有飯野!本來2個人一個飯!之後就可以食多一盒飯!飽死左=_=之後上左去戀愛祈兵〔2:30開始〕佢左4個罪!同5個認罪既野!佢講既笑話!我攰到笑唔出!正係可以呆左係咁!之後完左去左北江食野!碰見豬盈加佢媽咪!之後我同雞仔+ivan+圓形!名自返家!見豬盈冇事真係好開心!感謝主!!