今日去11點到左office!之後去左食野!去左北江食完野重有半個鐘先去到!本來想搵豬盈!但係搵唔到去左聖腓力堂!之後..等等.終於開始啦!要日日認罪祈禱!加油啦=_=”!多謝你!之後係到祈禱!唔知點有眼淚係眼個到流出黎=_=!因為我諗左我想以後想做咩野!就要用我一生來守護她!願主可以俾我咁做^^”之後就去左北江食野!之後..矣!去左方包家!返左家!
願望:可以我用一生來守護我心中最重要的人!能守護到永遠!可以嗎?上帝!願我可以看到妳的幸福!我也滿足了!願我一切交給主!