又係11點去祈禱會!之後就去左北江!唔算多人啦=﹏=擔心妳係到做咩!就去聖腓力堂!畢業啦=_=!幾有意思!我諗我現在做緊既有冇錯尼!矣!邊個可講俾我知!君政黎左d!我走個時有d唔開心!我既心是否很軟弱尼!我要我要有堅決既信心!我講既野!一定要做到!求主可以給我信心!我要做到\∼/一生也要!永遠也要!但我都有軟弱既時候!誰會知道?誰會可以照顧我啦!除了神誰會知尼!將心交上!