因為我去左日記!不知為我會流眼淚!淩辰2點先訓!係咪好傻尼^^今日!去左屯門去交水費!自己去左交水費!sor也豬盈!之後去左方中!因為雞仔叫我去嘛!之後到左.原來差不多要食午餐!之後我地f仔組3個人食4個人既飯!之後就去玩遊戲!玩完就去為我既一生同我既心事!有人幫我祈禱!又想喊!之後叫我地想同主講既野寫張紙上!就個張!可能我既心中既結係張紙上尼!之後就去左打波!!!多謝你也豬盈^^