今朝2彤打俾我叫我起身返工-3-thx!7:15落留下等佢地....momo去睇e生5返-0-都好既佢肯去睇e生...佢好似死咁5肯去??今日做到8:xx先放工/.\好慘-v-好彩何生請食飯哈哈....我同a傑佢地返到屋企攞車就出左去第1城搵人-0-俾人叫左我去buy plazz...去左做送plazz重要係公園食wo哈哈...咁大個仔第1次係公園食plazz-3-好好味...食完返屋企....