今日阿moon同孫孫居然要我請食自助餐wo~~我唔答應,佢地居然就唔同我eat lunch wo真係冇人性(但其實都係溜冰的關係),接着我就sd訊息比人,原本我想call佢一齊食lunch ge ,不過佢又在同阿媽飲茶同又好遠,所以就冇叫佢~~今天又係無聊的一天
p.s:昨天話對我好D ge人,言而冇信和好happy a~~又可以睇戲啦!!~~