真係好搞笑牙~~想番起昨天ge msn對話,我地真係好無聊牙,但真係幾好玩wo,我地係度扮幼稚園學生~~但最好笑ge呢就係丸居然話我係一個靚女~~不過有時我都認為係咁
今日,我在課堂上不停係度同小丸子sms真係好開心牙,但之後佢在我上課時打電話來,我又唔在身邊,所以無聽到,之後打返比佢又冇人聽,原來佢...我都唔知
我今日係電視度見到D人好可憐a~~我想助養返一個o~~