beautiful
暱稱: *阿梅*
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
偶爾
桃花運...
新一年
唔好咁易信人
攰但好開心
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
文章分類
全部 (520)
歌詞 (16)
未分類 (504)
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 4 月 18 日  星期三   晴天


渴睡的一天 分類: 未分類

今朝..又好tired好眼訓訓得個幾個鐘又要起伸喇
返到學校仲好攰扒係張枱度qd
到左miss上黎..我都冇理佢…miss以為我唔舒服 -0-
上兩堂maths..冇心情上..miss又冇講書..only叫做數
我又未訓醒諗爆頭都唔識做…-0- 好廢
之後上geo…sir冇返…handsome tang 代堂…v.good…
可以發夢了唔洗上堂到左小息…keep on訓教
之後上中文堂ws…冇乜好做…only答下問題
咁又好快過左兩堂中文
2個小息…feel到胃痛…-0-實係因為太內冇食野
死左落去買野食..勁多野想食好想買晒成間小食部d野食
好可惜..我窮唔夠$$....食完野就上返課室….
bio…覺得好好玩勁問野好鐘意bio…^^”
好快咁上完兩堂…lunch….

lunch係學校食食飯盒-0- 好好味唷呵呵呵….^o^
食完上library…睇書睇書..shot左咁睇bio既書好好睇
之後上phy…幾好玩呀….sir又成日搞冷笑話
咁樣呆下呆下又過左兩堂好好好!!! 之後仲調位tim…
唔洗再同 先生坐了…v.good!!! 唔洗再比佢煩…^^”
我同玲坐幾好呀!! 同返個女仔坐開心返晒!!
調完要留係課堂因為lunch既秩序分1~2…so…….
留完就去choir…choir完就去library溫書
溫完書就返屋企返到屋企就洗白白食飯再溫書
聽日要test!!好驚驚呢排都咁夜訓都唔知會唔會溫唔到入腦
d擔心tim…><今晚諗住早d訓的...點知又搞到1點幾先訓….><

Tomorrow will be a new day!

愛情金句:
如果每一段愛情都該一輩子,
為什麼又有那麼多的人在愛情裡等到的是眼淚與傷感。

2007 年 4 月 17 日  星期二   晴天


又再次思覺失調了 分類: 未分類

今日好辛苦先起到伸琴晚整整下野成3點幾先訓…><
返到學校喳喳淋開完locker就落去操場q要早會
頭兩堂eng…又係我既至愛…v.good!! sir有返上堂
sir
講返琴日oral既分我最高的!! 10滿分我攞8分呀!! ^^”
中文堂之後d堂都唔講了都是悶….都是煩的

lunch又係係學校食食完去library…睇左d關於bio既英文書
d識識地..好開心呀!!^^” haha..太易開心了
之後係午間閱讀個死人徐子棟拎住張校慶程序表係度唱歌
笑爆肚的唱到走走地音又好似db仔係度唱歌咁
上埋兩堂EPA就放學

放學即閃人返屋企換衫出朗屏打波
出到朗屏即見到d識既人係排場出面… -0-
say
左個hi就同瑤玩開波d上手又勁左了
柏林個d係出面d唔自在既感覺…><
之後佢地過左孖場..我又想佢地過返黎..-0-…我好麻煩
之後翠都黎左一齊打波仲有白皮豬好好玩
玩到勁癲…d後遺症又好似發作了…-0-..不過唔緊唔多覺的
之後打打下白皮豬殺波我中了…too bad…係度大嗌
坐左係球場中間成班o左望住跟住我又冇野…keep on playing…
打打下..柏林個d過左黎我又唔知點好喇…><依然唔慣
佢地都出黎打波…aunty企左係中間格住都好d…
之後打打下aunty買野食…2bad…得返我同柏林..不過都冇乜野
照打波冇講野之後屋企打黎死去打電話…then d人又唔知做咩冇打..
之後我同瑤又玩開波好好玩瑤好似shot左咁勁踢波
過左陣..柏林個d走人我同瑤都玩多陣就去OK買野飲
我又唔知做咩喇行緊過OK個時突然好想喊個天又….
突然落雨…o晒咀想喊就即落雨瑤話個天為我落雨
唔知係咪真係的當我唔開心..想喊個時個天就會落雨….成日都係咁

去到OK避雨冇傘..返唔到屋企打比超人叫佢拎傘比我地點知..
佢好唔願意仲比左個電話比個唔知乜人聽q死我
then
cut左線搵白皮豬攞傘上佢屋企攞
之後行緊返屋企個時..超人打黎.. “你係邊呀?”
我就好惡咁… “你唔好遲d再打黎! 我而家返緊屋企喇…”
佢就話.. “咁冇野囉係咁…”…死喇佢真係落左黎?
我諗左一陣覺得係囉打返電話比佢say sorry…
我都唔想咁的但係我d情緒又有問題了真係好對唔住呀!!

8點幾返到屋企...沖涼野都冇食就入左房
我諗左好內..我點解仲會咁樣呢? 點解? 點解?
點解我仲會掛住柏林? 點解會咁??? 勁問自己
答案只有一個暫時唔慣姐未適應到冇左佢既生活….
但係就係因為咁既一個原因..我又思覺失調了..真失敗
面對感情我可以話係非常之失敗每一次都..一個字
人蠢冇藥醫只可以多d撞板令到自己會聰明d…
…d人話過我… “過左咁內..你都係放唔低..睇黎你都幾嚴重下喎…”
係唔係放唔低..我就真係唔知喇我只知道自己d情緒問題好嚴重
呢一秒..你見到我喊下一秒你就可能會見到我笑冇晒事咁
呢樣野我自己都唔明白點解可以變得咁快既呢?...完全唔明白…-0-

係度呆坐左好內到左11點幾12我先記得我未做功課
-0-
太聰明喇咁都可以唔記得勁做做到1點幾2點做完
冇食飯…mum係咁煩住晒今日我咩都唔想食我飲綠力都覺得苦的
我今晚仲可以食d咩呢索性唔食好了唔洗煩…-0-
現時既時間已經係兩點半..我都差不多要訓教喇..唔係既話我又會發癲..

No one can help you, except yourself

愛情金句:
愛情沒有預約,環境可以促成你的愛情,也可以拆散你的愛情。