就考完試喇∼∼好開心呀!!
今日Geo唔係咁識∼死左喇∼∼唔多夠時間做∼∼
今日我勁玩江湖耶∼∼同琳&冰龍∼∼
玩得幾開心喇∼∼但係而家都唔知點好∼∼
我好似做左第3者咁∼∼本來冰龍係同琳一齊嫁ma...
而家我又走左過去....而家.....
黑川一真又好似唔多理我咁∼∼係icq hi佢∼∼
佢又唔理人∼∼好辛苦呀!!唔知點做好呀!!
唔好諗喇∼∼玩江湖算lu∼∼
玩玩下...father打電話黎....
佢勁講好多野呀!!都就考完試佢又叫人溫書∼∼
佢都唔知係咪白痴嫁!!英文都冇野溫∼∼
我考試個時勁係度溫喇∼∼就考完仲叫人溫∼∼
正一pk∼!!哼哼哼!!好嬲嬲嬲呀!!!
話佢煩喳ma∼∼佢又鬧人∼!!!><、
father好衰嫁∼!!成日都要整到人喊!!><、
講講下佢又話‘以後我返到黎你唔好係廳呀!!同我入房!!’
佢都kai既∼∼好囉∼∼我咪入房囉∼∼我都唔想見到佢呀!!
father好衰!!
我都好衰呀!!做第3者∼∼
|