2010 年 7 月 11 日  星期日   晴天


2010-07-11 分類: 未分類

 

wow~放假後好多節目

10,JULY

大王買野食上黎:$so sweet~

4點幾落左天耀join埋餅餅&糖糖,

sorry~要你們久等xd 

等埋lokyibb:$ 過tuen mun: )

等m生果啲:@ 好耐。

行街~so good,

dinner@ Burger king: )

then,去左大欖釣魚: >

係公路上看見一頭牛??novel:o)

10點幾搭車番tin shui wai。

上左峯爸屋企睇片,12點幾回家:p

好心D人

吾撚串就米鬼扮Q哂野!

 






訪客留言 (返回 bebe1243 的日誌)


MonBB1026 於 2010-07-11 09:53 PM 發表:
cm`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TTalent 於 2010-07-11 07:02 PM 發表:
COMMENT X 1
COMMENT X 2
COMMENT X 3
COMMENT X 4
COMMENT X 5
COMMENT X 6
COMMENT X 7
要回係日誌
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]