點算.......我柒左!!!
唉......點算啊!!
我yesterday係劉xx面前seven左
e段野真係說來長lu
話說....星期5最尾個3堂係睇電影個d
點知睇睇下成班話要睇阿舜(都市閒情)
之後咪睇囉.....睇睇下
個阿信無啦啦跳月球慢漫步啦!!!!!!
就係e個時候......我同我旁邊位劉可x小姐講[walkmoon]
之後.....佢即刻笑左出黎....我後尾先記得月球漫步既英文係[moonwalk]
我就咁就seven左係劉可x面前喇!!!!!!!
阿舜(都市閒情)
就係e段片搞到我seven左喇............
|