| «‹ July 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2009 年 4 月 4 日 星期六  |
| 2009-04-04 |
分類: 未分類 |
今日六點幾起左身..
去食早餐...
之後9點就去和合石拜山...
行上去用左2個中..
行落黎用左個半中...
超累....
之後去喝茶...
番黎已經4點幾...
我同馬馬、曉仔去藍田....
去完番黎揾烯烯.....
再去揾梁大..牙昌個D
之後食野...玩...
10點就番屋企了...
好累牙....
88
|
|
|
蘇偉杰 於 2009-04-05 09:45 PM 發表:
愛妳1世的杰
|
|