| «‹ July 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2009 年 9 月 28 日 星期一  |
| 2009-09-28 |
分類: 未分類 |
今朝番學落雨....
番到學校整日到冇聽過書..
係到睇yes....
之後食飯...
....中文堂..悶...曉仔個D未落...
十幾分鐘先落...
放學個陣時又落大雨...
孫孫上黎接我...-.-
一件雨衣兩份用...
整到濕曬....
之後就番屋企Lu.....
>2<
|
|
|
ysmm 於 2009-09-29 05:36 PM 發表:
c0mmEnT
|
網主回覆
thx'' Posted at 2009-09-28 10:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
>.< Posted at 2009-09-28 10:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx..'' Posted at 2009-09-28 10:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx'''>< Posted at 2009-09-28 10:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx'''>< Posted at 2009-09-28 10:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx''>< Posted at 2009-09-28 10:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|