| «‹ July 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2009 年 10 月 21 日 星期三  |
| 2009-10-21 |
分類: 未分類 |
今日放左學之後...
返屋企沖涼....
之後7點幾去學跳舞....
跳左2個鐘...好累....
之後去富康食野....
食完...同施欣..去左3樓坐....
過左陣..去左搵肥森.....
送施欣番屋企.....
之後坐左陣...自己番屋企Lu...
|
|
|
ysmm 於 2009-10-25 11:40 AM 發表:
c0mment..
|
|
|
aws904 於 2009-10-25 10:15 AM 發表:
cOmmEnT
|
|
|
學跳舞~~~ 好叻! 冰冰(415)牛牛too...
|
|
|
aws904 於 2009-10-22 08:52 PM 發表:
cOmmEnT
|
|
|
sze212 於 2009-10-22 06:42 PM 發表:
cm
|
|