13/11/2009
今日考中史....完全唔識.嘻嘻..
放左學去左汶萊食野..食食下肥全黎左..
之後去左小黑屋企..個個玩到傻左..
之後番屋企玩衫再去NewNew屋企...睇鬼片..
之後去3樓籃球場坐左陣....
之後同曉仔行下..傾計計..
夏天唔好拍拖..冬天拍拖先係最好ge..
點解..自己想想吧!!哈哈哈..
之後就番屋企Lu...