| «‹ July 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2009 年 11 月 19 日 星期四  |
| 2009-11-19 |
分類: 未分類 |
今日番學冇琴日咁凍...好攰牙今日..
之後上堂食珍寶珠..食食下掉左出黎..
中文、數學堂冇咩點聽書....
上英文堂講3隻小豬..悶.聽聽下訓左..
放堂同曉仔去留堂....
留完等孫孫ge時候見到Miss Lee...
傾左一陣..Miss個BB仲未生生黎..
等幾時牙..話等10幾年先生出黎..
到時個BB都死左啦..!!..
之後施欣接我地放學..
過左一陣就同曉仔番屋企Lu..
>_________________<
|
|
|
sze212 於 2009-11-21 06:54 PM 發表:
cmcm
|
|
|
ll_120 於 2009-11-20 05:40 PM 發表:
cm;]]
|
|
|
wai_97 於 2009-11-20 04:56 PM 發表:
cm
|
|