5/12/2009
今日10點先同曉仔去啦啦隊..比人話左幾句.
跳舞跳得好先可以出院..去正常個邊..
最後都出到院.哈哈..我同曉仔話走..
要我同曉仔兩個跳曬3隻舞先走..
之後去中心跳舞..跳完揾波子.牙Lai.
去輝煌食野..之後去左踏單車..
我踏踏下扑街.成個超人飛左出去..痛死.
以為得我一個會扑街.施欣都有扑..留血..
你都有今日牙..哈哈...
之後行下..傾下計..12點番屋企..
曾經想當個好情人 捨身成仁
還愛你愛到往下沉
若要犧牲 方能擁吻
無法一起 再同渡半生
如今找不到好情人 只得苦情人
就算我對你還著緊
亦無耐性陪你 浪費多十秒 傷心
誰有心 還要等 你熱吻
|