25/12/2009
夜晚10點幾飛的去BBQ....
玩玩玩玩玩到1點幾去塔小巴番黎..
去左周圍坐下..傾下計...
之後5點送馬c番屋企...
我.曉仔.定狗.NewNew.肥俊.周公.可樂..
去左後樓梯坐...我係到訓教..7點半比曉仔叫左起身去食早餐..
食完去左舊四同3樓坐..曉仔話番屋企.所以就番左屋企..
冇訓過..係到睇片...5點幾去左馬c屋..
過左陣...去陪馬c等巴士...之後就番HOME...
好眼淚 壞眼淚 我都曾為你流感動和悲傷都是理由