呢兩日都要番學跳啦啦隊...
由9:30a.m.至4:00p.m.
幾好玩ge...不過有D攰攰地...
今日終於排完整隻舞Lu..不過唔係好齊..
要比D心機牙....嘻嘻....
我的愛 明明還在 轉身了才明白 該把幸福 找回來 而不是各自緬懷