今日返學正常..^_____^
Lun落去拎飯...曉仔又話等埋我先食飯..
點知去到佢食完....=___=
放學等馬c....之後去左寶琳買野...
再去君傲買珍珠奶茶...^______^
之後番屋企.........
2010期待你的出現...我愛的人 不是我的愛人...