今日係放完新年第一日番學...正常..
放左學同MAC&CHW&CYY<Y&SMW去左傾計計..
之後番屋企換衫衫...換完去左MAC屋企...
8點幾去食晚餐...(拉麵)...好辣..
食完去左傾計計...11點幾番屋企.
早餐:Breakfast
午餐:Lunch
晚餐:Dinner
從愛上了你我已失了控 而你對我語帶譏諷 難勉強愛你 也怕失去你
目光幻想 沒有類同 像失效的合同被擊敗中 溫暖面容轉凍