今日番學好悶...=_____=
到左1:00就落去準備去表演...5洗上堂..
買野上中心食..之後換衫衫...練舞..
2幾上車出發去表演....
5點幾番黎...7:15p.m.上中心頒獎...開大型小食會..
9點幾去左傾計...之後去富康買野食...
11點幾番屋企^______^
如果你從沒出現 我會不會 覺得快樂一些 =)