26/02/2010
放學番屋企同cYan,涼子+曉仔+mac去舊4... 之後去左家樂食野..35蚊...又去左番舊4... 個個都係到飮酒...過左陣去左運動場... 之後去左海皮..4:00A.M.番屋企...
27/02/2010
1點4先同曉仔去跳舞..遲左4個字.. 好彩唔係最遲..每次同曉仔都係最早到.. 跳到隻腳好痛..流血.. 之後去左茶餐廳食野.... 再去傾計計..夾公仔.. 10幾番屋企
不用來回張望了 直到今世我們相隔著一個街角