今日好早起身同老豆去食早餐^__^ 番到屋企再訓..2點幾同家姐去買野.. 今日冇出街街..乖乖女^___^
好朋友當我傷心可以擁抱下我嗎!?
♥ ♥ ♥ BaByGirl Ice ^__^仲有11day生日^__^