今日3點幾出去揾施欣,.肥肥=-]
之後曉仔落左黎...係到玩大D=]
之後玩到6點幾全部人去曬親愛的屋企^____^
係到睇片=]睇愛出貓同鬼片=]
之後係到打麻雀^___^
10半去買m記番屋企...繼續煲片^____^
我緊閉上了眼睛 祈禱妳微笑點頭 讓我牽妳的手
♥ ♥ ♥ BaByGirl Ice ^__^仲有8day生日^__^