今日9點幾比老母曹醒..叫我跟佢去食野=]
最後冇跟到佢去食野=]佢地去食元綠囉=]
買左杯珍珠奶茶俾我飲^___^
3點幾4點同施欣..肥肥去左親愛的屋企...=]
係到打麻雀...睇鬼片...仲有飲酒^___^嘻嘻=]
11點幾就番屋企Lu...
這一刻我終於明白什麼叫擁有
♥ ♥ ♥ BaByGirl Ice ^__^仲有6day生日^__^