10/4/2010
今日去中心跳舞=]拉筋超痛-,-
之後去親愛的屋企慶祝我生日^__^
打邊爐=]仲有蛋糕食..嘻嘻=]
玩玩玩玩玩到3點幾番屋企=]
♥ ♥ ♥ BaByGirl Ice ^__^仲有4day生日^__^