16/4/2010
今日放學去坐低傾計計=]
之後番屋企換3去中心跳舞=]
跳到9點..去m記食野0__0
之後上舊四揾BABY^___^
傾計計..之後10點半番屋企......
食辣辣=]辣食人-,-
之後同BABY傾電話^__^
17/4/2010
今日l點幾起身..2點去跳舞..=]
拉筋=]痛死人-,-
跳完揾BABY^____^
去寶盈食野=]
之後去寶琳放狗狗....=]
7點番屋企Lu=]
想回到過去 試著讓故事繼續
至少不再讓妳離我而去
分散時間的注意 這次會抱得更緊
這樣挽留不知還來不來得及
想回到過去
【很想再次和他談天=]只是他不知道=]】
「即使我再堅強x___x都會流下傷心的眼流T__T」

|