今日返學0k啦-.-頭個3堂訓教^__^ 英文玩電腦-_-中文超悶-.- 0LE女童軍燒烤^__^勁熱.. 去買野飲^^之後去富康^^ 過左陣返屋企!!換3沖涼^^ 同BaBy..馬c..龍龍..曉仔..二寶去藍田... 去完之後揾地方食野-_- 最後去新味道食..唉.. 去舊四..再去3樓(停車場)排舞^____^ 1點半回家...
有你的日子我才開心!?