10/05/2010
今日番學.,去禮堂..超悶.又要練校歌=] 數堂悶=]通識睇片..0K好睇^__^ 英文又聽佢講英文.,起級悶=] 中文冇野做=]宗教同科學玩同訓教=] 放學去發仔屋企.,睇片=] 之後去公園傾計計=] 等家姐.,去買野飲同野食^___^ 之後番屋企=]
11/05/2010
今日中文睇片(海嘨)訓訓下比人叫起身.. 電腦,.視藝玩同傾計計=] Lun比人鎖班房門on99=] 英文堂超級悶..通識又係=] 放學去買生命麵包=] 再去富康食野.,去樓梯坐,.傾計計=] 陪龍龍等車=]之後番屋企Lu=]
為何要這樣對你 是因我唯一堅持的任性