今日8點幾比牙媽同佢個FD嘈醒左... 之後沖涼玩電腦^___^ 2點去跳舞..有三個5黎跳舞去唱k囉.. 教左勁少舞步囉-.-又早放左-,- 之後去左發仔屋企睇片... 之後去左海皮釣魚..一條都釣5到... 之後10幾番屋企=]
這樣挽留不知還來不來得及 想回到過去