今日9點3先起身=]整完野同曉曉去中心先=] 兩日都要咁早起身-,-要彩排同練舞=]超累=] 12點放食飯=]買上中心食-,-之後收拾野去寶琳.. 塔巴士去=]個老人院冇冷氣=]超級熱-.- 同馬c個D飛的番去=]去舊四揾發仔個D.. 之後去發仔屋企=]佢番左黎我地就走=] 再牙哥同曉曉去食m記=]之後上去舊四坐左陣=] 10點到番屋企=]
我願意 天涯海角都隨你去 我知道 一切不容易 我的心 一直溫習說服自己 最怕你忽然說要放棄