今日番學好悶-[電腦堂玩電腦-.- 視藝堂油顏色(唐佬鴨)嘻嘻=] 食飯去左2B食..唉-.- 係到打肥肥同肥肥玩下姐.. 之後比梁少芬捉左去訓導室-.- 放學走補課=]陪發仔去觀唐拎野=] 之後去apm行下..去無印買筆=] 之後影貼子相^__^影完塔車番尚德=] 去3樓=]之後番屋企=]
直到開始找不到我 直到終於不想找我 直到你擦身過 才認得我