今日番學都係同牙哥發仔個D番=] 通識普通話訓教=]科學係到玩=] 中文miss冇番去圖書館自修=] 係到玩FB&qz=]Lun去3樓食-.- 數學牙sir冇番=]又係到訓=] 放學同二寶哥.曉曉.傑佬哥.肥肥陪發仔去彩明=] 之後又去將中..再行去將廣=]熱熱熱-.- 5知點解想影貼紙相牙=]嘻嘻^__^ 之後番屋企Lu..
哭過笑過多少次..你也不知..