今日番學遲到..係尚場行下先番學.. 入禮堂聽専題(會)報..之後小息-_- 再入禮堂聽肥陳講暑假D野.. 悶到訓左-_-11點9先放-_- 放左就番屋企訓教^_^ 之後六點幾行過去游水^_^ 有馬c.龍龍.曉仔.二寶.肥肥. 游泳游到10點去沖涼^_^ 之後去食M記^_^ 再慢慢行番屋企..
不能懷念愛惜 不如懷恨更激 恨人亦要花氣力