琴日7點半已經番屋企Lu.. 睇電視-_-終於可以坐係屋企睇電視;-) 之前日日都超夜番..冇得睇.. 之後傾電話^__^睇古靈精探-_- 之後開始做暑期作業Lu..做到4點幾.. 之後訓吾着..7點幾8點先訓着.. 諗住10幾起身睇電視..點知起吾到身/..\ 5點去中心開小組..7點就練舞=]練到9點幾.. 就快比賽啦^___^之後係中心坐到10點.. 就同Cyan去富康買野食..10點半番屋企=]
看見了你...想起了很多東西....